Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 18.3. 2021 jsem odjizdel autobusem 729109 28 v 13:17 z Hodonína a mel jsem vystoupit v Mutenici,skola ,ale ridic projel 2 zastavkym po 1 projeti zastavky jsem sel ke dveri a cekal, a doufal, že zastavi u druhe zastavky, ale zase projel tuto zastavku. Ridic si tam povidal s nejakou pani, ktera vystoupila u 3. zastavky, kde jsem take vystoupil. Pri placeni jizdenky jsem mu rekl, kde vystupuju. Nevím jestli to bylo mnou, jestli vedel ze ja jedine vystupuju u zastavky Mutenice,skola. Kvuli tomuto jsem nestihl dulezite setkani. S ridicem jsem se nechtel hadat a myslel jsem si, že u 3ti zastavky chytim autobus zpet, ale dalsi autobus jel az za hodinu.
At ridici zastavuji u kazde zastavky
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či e-mailové adresy.
Pokud se dopravce zaváže přepravit osoby do určitého místa, avšak neučiní tak, jedná se o porušení jeho smluvní povinnosti a spotřebitel může žádat náhradu škody, byla-li mu takovým porušením smluvní povinnosti způsobena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.