Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#4954Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2014, před 10 lety

Leopold Huňka

Znění stížnosti

V březnu r.2012 jsem v Lidlu ve Frýdku zakoupil elektrický vertikutátor FLV 1300 A1, který podle štítku na stroji byl vyroben ve 12/2011. Dle návodu k obsluze je poskytována záruka 3 roky. Před uplynutím této doby došlo k poruše (vadné ložisko a pálící se motor). Doklad o zakoupení nemohu doložit, poněvadž jsem jej ztratil. Domnívám se, že tento plně nahrazují tyto skutečnosti: 1. od výroby stroje neuplynuly 3 roky-čili záruka ještě běží
2. tento typ stroje je prodáván jen v Lidlu
Moje reklamace ze dne 10.11.2014 byla Logistickým centrem Olomouc zamítnuta z důvodu nedoložení dokladu o koupi. Výrobek byl zakoupen v hotovosti. Žádal jsem o provedení opravy, případně o vrácení peněz.
Děkuji za pomoc.


Produkt

je již uvedeno nahoře


Požadované řešení

Žádám o bezplatné provedení opravy, případně o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 14:48, před 10 lety

Zákon skutečně nevyžaduje, aby kupující při reklamaci doložil doklad o koupi. Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že u prodejce byla věc zakoupena. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2014 15:34, před 10 lety

Dobrý den, je nám líto, že Vaše reklamace nebyla uznána a omlouváme se za komplikace. Koupi je samozřejmě možné prokázat i způsobem, na který poukázal ve své odpovědi dTest a na vyřízení reklamace máte tedy plné právo. Protože bychom se chtěli záležitostí zabývat, prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na emalové adrese: socialmedia@lidl.cz. Předem děkujeme. Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.12.2014 17:15, před 10 lety


Leopold Huňka

Po zkontaktování se zástupcem firmy Lidl, který reagoval velmi vstřícně, bylo dohodnuto, že mohu předat vadný výrobek k reklamaci. Toto jsem učinil a nyní očekávám na definitivní ukončení reklamace. Děkuji velmi dTestu, že se zaobíral mou záležitostí a pomohl ji vyřešit. Nyní čekám na vyřízení reklamace a po jejím ukončení ještě zareaguji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2014 18:20, před 10 lety


Leopold Huňka

Moje reklamace byla úspěšně ukončena - vadný výrobek byl vyměněn za nový. Děkuji za pomoc dTestu a také vstřícnému jednání pracovníků Lidlu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.1.2015 17:16, před 10 lety


Leopold Huňka

Hodnocení: