Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den
Pred viac ako mesiacom som objednal na stranke vitasolaris.sk Vitamin D3 Zadarmo. Do dnesneho dna som nedostal ani emailom potvrdenie o objednavke, ziadna SMS. Preto neviem uz uviest v ktory datum som objednavku vykonal. Balik s vitaminom D3 mi nebol nikdy doruceny. Zarazaujce je, ze som dneska vytiahol zo schranky postovy poukaz na vyzvu zaplatit postovne v hodnote 1.95e.
Fakturacne cislo: 3347645
Ziadam o zrusenie objednavky a vymazanie vsetkych mojich udajov!
Zrusenie objednavky a vymazanie osobnych udajov.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vážený pane Lapšanský,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaši objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris v systému evidujeme - zásilka byla odeslána na Vámi udanou adresu, s termínem doručení okolo 6.2.2021. Potvrzující email jsme Vám bohužel nemohli odeslat, jelikož Vámi vyplněná emailová adresa byla ve špatném formátu.
Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže. Na závěr bychom Vás rádi informovali, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.