Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den minulý týden v pátek 12.03.2021 jsem si odeslala veškeré své peníze na účet (po delší době co jsem měla exekuce a zablokovaný účet exekutory, nyní jsem ve schválené insolvenci). Abych mohla zaplatit nájem, školku, telefon - vlastně všechno. Následně jsem zjistila že peníze nejdou odeslat.
Ještě tohp dne jsem volala na mlinku, kde mi pán řekl, že je to jen chyba systému ať chvíli vydržím. Na druhý den(v sobotu) pořád odeslání platby ani výběr nefungoval. (potřebovala jsem nutně zaplatit opravu auta.) Znovu jsem volala... to už pán řekl, že peníze mi drží Insolvenční správce. V Pondělí 15.03.2021 jsem se dovolala insolvenčnímu správci - ten mi dost výstižně řekl že oni URČITĚ PENÍZE NA BANCE DRŽET NEMOHOU! JE TO PROTIZAKONNÉ! To jsou už peníze, které mám po stržení závazků! A mohu s němi jakkoliv nakládat. Volala jsem opět na m linku!
Následný postup byl- podání žádosti o odblokování neaktivniho účtu.
Následující den mi pan ještě tuto žádost ZURGENTOVAL. Poněvadž mám tam vloženy všechny své peníze! A chápal mou situaci.
Ve středu dorazil EMAIL - ŽE MŮJ ÚČET JE NEAKTIVNÍ A NELZE HO JAKKOLIV OBNOVIT A MUSÍM SI ZAŽÁDAT O NOVÝ ÚČET, JAKMILE DOSTANETE UVĚDOMĚNÍ ŽE MÁM UŽ NOVÝ ÚČET PENÍZE MI NA NĚJ PŘEPOŠLETE.
Takže jsem si zažádala o nový účet, a jela ho podepsat 35km daleko od bydliště abych co nejrychleji získala peníze zpět!
Ve čtvrtek jsem čekala kdy mi přijde aktivační balíček. Nakonec až jsem zavolala na vaši m linku tak mi paní zdělila, =Ano balíček, vám hned teď pošlu na @.
Tak následně po aktivaci nového účtu a pořád stejného opakování že potřebuji ať mi odešlete ty peníze na můj nový účet (tak bezmála po 6přepojení- a to zdůrazňuji, že pokaždé jsem musela situaci vysvetlovat znovu!!) Mi pán zdělil že on to nemůže a že podáme reklamaci Na CELÝ TENHLE PROCES!! NAČEŽ POŘÁD JSEM BEZ PENĚZ A POŘÁD S VÁMI NA NULE!!! Pan nakonec, ještě usoudil, že tedy peníze mi drží Insolvenční správce. =Což nedrží!!
Po týdenním řešení s vámi a 15ti operátory jsem OPĚT NA ZAČÁTKU?
= Jen připomínám, že od pondělí mi naskakujou penále za nezaplacene účty! Nemám ani korunu v kapse! VŠE JSEM SI VLOŽILA NA ÚČET!
Vy nejste schopni mi po telefonu a týdenním vyřizování vyřešit situaci! Každý mluví něco jiného.
Druhá věc je, že nejste schopni upozornit na neaktivní účet! Zajímavé, že peníze na ten účet mohly přijít ale už nejdou odesílat! JSEM SAMOŽIVITELKA S 5TI LETYM KLUKEM! Prosim vám o adekvátní řešení! A proškolení svých zaměstnanců - poněvadž OMLOUVÁM SE NEJSEM NA TO PROŠKOLEN, MUSÍM VAS PREPOJIT! =Tuhle větu jsem slyšela za týden asi DESETKRÁT!
Neaktivní účet na kterém jsou veškeré me prostředky a nejdou přeposlat na nový u vás založený účet!
Přeposlání peněz z mého neaktivního účtu na nový účet - založený na váš popud.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít kvůli závadě na straně společnosti a spotřebitelka z tohoto důvodu nemohla disponovat se svými penězi, mohla by požadovat náhradu škody. Pokud společnost porušením smluvní povinnosti způsobila spotřebiteli škodu, je povinna tuto škodu nahradit.
Pokud by se tato záležitost nepovedla vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka následně obrátit s podnětem na finančního arbitra ČR (viz www.finarbitr.cz), který má pravomoc ve sporu mezi klientem a bankou rozhodovat v případech uvedených v zákoně o finančním arbitrovi. Které spory spadají do působnosti finančního arbitra, naleznete na jeho stránkách (http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html).
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.