Počet nahlášených stížností: | 377 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
5.2. 2021 som kúpila zimný kabát cez spoločnosť BONKY. Mne platba odišla okamžite...bez zbytočných prieťahov. Takže ja počítam dni od 5.2. Spoločnosť Bonky 9.2. začala hľadať peniaze a chcela aby som opätovne zaplatiť niečo čo už bolo zaplatené. Už tu mi to malo byť výrazne podozrivé...bohužiaľ nebolo. Odpoveď 10.2. bola áno máme uhradenú platbu a ja si môžem sledovať jej cestu ku mne. Keď som sa o to pokúsila odpoveď nebolo mi priradené sledovacie číslo...TAK AKÉ SLEDOVANIE MÁTE NA MYSLI?
Napísala som že chcem odstúpiť od zmluvy ktorá nie je ešte reálne vybavená a nemám chuť sa tu naťahovať a stále dokladovať a hľadať. Toto snáď pochopíte veď je to choré čakať do leta na zimnú bundu.
Rátajte teda so mnou...5.2. až 19.3. je presne 6 týždňov teda 42 dní. Dodacia lehota 5-40 dní uplynula.
Preto žiadam od spoločnosti peniaze späť a to do 10 dní... teda do 29.3.2021.
S pozdravom Bakošová
Číslo mojej objednávky je 452090 Suma mnou zapletená 61,45 eur ...Číslo môjho účtu kam chcem vrátiť peniaze SK78 0200 0000 0035 8244 1052
Vrátiť peniaze...
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.