Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#49556Dle reklamace nenavrácená uhrazení finanční hodnota po navrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2021, před 4 lety

Mgr. Renata Pluskalová

Znění stížnosti

Vážená společnosti,

v příloze zasílám vyjádření ohledně vrácení zboží - neodpovídající velikost - černých kalhot, nezaslání dokladu, žádost o navrácení finanční částky v hodnotě 826,- Kč na můj připsaný účet.
Také zasílám obálku v čem zboží přišlo, vracím i náramek.
Zboží odešlu zítra.
Děkuji za brzké vyřízení mé žadosti.

S pozdravem.
Mgr. Renata Pluskalová

Tímto vyjádřením jsem v emailu 10. 3. 2021 poprvé obeznámila tuto obchodní internetovou společnost. V přílohách jsem zaslala doprovodný dopis + ofotografované balení, v čem zboží přišlo.
Objednala jsem si černé kožené legíny, velikosti L/XL + náramek se slevou - vše v hodnotě 826,- KČ. Tuto částku jsem uhradila na poště v Bystřici u Benešova prostřednictvím bankovní karty.
Zjistila jsem, že černé kožené legíny neodpovídají velikosti, že jsou šité na slečnu, která má velikost S, a ne na ženu, která má velikost L/XL. Zboží přišlo bez dokladu.
Ten den jsem tuto společnost obeznámila emailem, že zboží vracím s náramkem + s doprovodným dopisem nazpět, a že mám v tomto případě, když zboží neodpovídá požadované velikosti, nárok na navrácení financí, na můj účet, který jsem uvedla.
Zmiňující společnost nereagovala a nereaguje, akorát mi poslali různé dotazníky, dotazník pro reklamaci jsem vyplnila a odeslala, a od té doby se nikdo neozval. Všechny emaily, dopis, obal od zboží, doporučený lístek, že jsem zboží odeslala nazpět + sms o tom, že zboží se dostalo nazpět na jejich adresu, mám schované! Rovněž jsem je upozornila, že jejich jednání je pofiderní, a že pokud mi neodešlou finance do 24. 3. 2021 na účet, budu tuto záležitost řešit s orgány v trestním řízení.


Produkt

Černé kožené legíny Fit Tights


Požadované řešení

Černé kožené legíny Fiths Tights jsem vrátila nazpět hned druhý den + náramek, který souvisel s koupí, že když si zakoupím legíny, náramek je zlevněn.
Chci vrátit 826,- Kč nazpět.

R.P.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 09:55, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 13:06, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 11:41, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.