Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4956Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2014, před 10 lety

Tomáš Zeman

Znění stížnosti

Dne 19.04.2014 jsem koupil dceři boty za 2390 Kč značky Nike Air Max.Dnes jsem byl boty reklamovat a oni mi to zamítly.Na botech byla závada: V botech na patě se prodřeli a plastová vystýlka škrábala do paty,popraskané nad podrážkou a kousek podrážky u špičky odpadl.Tak mi řekli,že jsou v dezolátním stavu,ale takhle drahé boty by měli něco vydržet.


Produkt

boty Nike Air Max 90 c-nk am90 mltry blu/mtl


Požadované řešení

Rád bych chtěl vrátit peníze za to jak bylo se mnou jednáno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 15:11, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Zamítl-li však prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 14:16, před 10 lety

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se může spotřebitel obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.