Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.04.2014 jsem koupil dceři boty za 2390 Kč značky Nike Air Max.Dnes jsem byl boty reklamovat a oni mi to zamítly.Na botech byla závada: V botech na patě se prodřeli a plastová vystýlka škrábala do paty,popraskané nad podrážkou a kousek podrážky u špičky odpadl.Tak mi řekli,že jsou v dezolátním stavu,ale takhle drahé boty by měli něco vydržet.
boty Nike Air Max 90 c-nk am90 mltry blu/mtl
Rád bych chtěl vrátit peníze za to jak bylo se mnou jednáno
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Zamítl-li však prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.
Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se může spotřebitel obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na lince 299 149 009.