Společnost


NIKE Retail B.V., organizační složka

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49562Nemohu najít kontakt na reklamační oddělení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2021, před 4 lety

Oleksandr Sekej

Znění stížnosti

Dobrý den mámm takový problém,
Reklamoval jsem boty (obj. C00247179326) přímo v prodejně kde mi bylo nabidnuto výměna za něco ve stejné ceně. To jsem udělal bohužel nové boty mají také závadu a jelikož jsou kvůli Covidu obchody zavřené nemohu je reklamovat už 2-3 měsíce.
Snazil jsem se najít nějaký kontakt ale jediné co mají je telefonní linka kde na Vás mluví anglicky.
Proto prosím o nějaký kontakt kam bych mohl poslat boty na reklamaci.


Produkt

Boty


Požadované řešení

Kontakt na někoho


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
9.4.2021 10:18, před 4 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Jako sídlo společnosti jsme v obchodním rejstříku dohledali následující adresu:
Plynární 1617/10, Holešovice, 170 00 Praha 7.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 13:08, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 12:26, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.