Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#49565Zaslání neobjednaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2021, před 4 lety

Petra Motyková

Znění stížnosti

Dobrý den,
před časem jsem si objednala u společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. vzorek produktů za 49,- Kč, reklama v TV, za poštovné, které jsem uhradila. Poštou mi začaly chodit nabídky, které jsem již nevyužila. Paní z této společnosti mi volala a dost nevhodně a arogantním způsobem mi vnucovala tyto produkty za částku 199,- Kč na měsíc. Jestli je to pro mě moc??? a zač utrácím???, tento nekončící hovor jsem zavěsila, nevím, proč by měl někdo rozhodovat o mých penězích za mne. Předevčírem jsem našla balík produktů včetně pochybného kávovaru zaslaný na dceru, které není ani 18 let asi za odměnu, v hodnotě cca 2 tisíce, 1. splátka 199 Kč! Samozřejmě po přečtení recenzí na internetu se nedivím, že nikdo dva dny telefon nebere a email nemají. Žádná smlouva se mnou ani s nezletilou dcerou neexistuje. Mám odesílat na své náklady něco, co jsem si neobjednala? A proč?
Děkuji.


Produkt

Vitamin D


Požadované řešení

O zaslané zboží nemám zájem ani jsem neměla, když si ho budu chtít pořídit, tak si ho koupím. Klidně odešlu, ale na jejich náklady. Nebo ať si pro zboží pošlou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:04, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2021 11:04, před 4 lety

Vážená paní Motyková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom se Vám rádi omluvili za nabídkový hovor, který z Vaší strany mohl být vnímán jako obtěžující. Přiznáváme, že zmíněný hovor nebyl v souladu s profesionální úrovní našeho zákaznického servisu a telefonní operátorka byla vedením společnosti upozorněna na nevhodné chování. Za to se velice omlouváme. Dovolte mi Vás informovat, že jsme zablokovali Váš zákaznický účet, abychom Vás již s našimi nabídkami nekontaktovali. Nyní bychom se rádi vyjádřili k druhé části Vaší stížnosti ohledně doručeného ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ spolu s dárkem ve formě kávovaru. Naše společnost obdržela dne 13.3.2021 objednávku tohoto ročního balení zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. Bez řádné objednávky žádné zboží nikomu nezasíláme. Zásilka byla tedy naší společností odeslána, s termínem doručení okolo 18.3.2021. Uvádíte, že byl náš produkt objednán nezletilou osobou. Toto ovšem naše společnost neakceptuje, v obchodních podmínkách deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let. Dovolili bychom si Vás proto požádat o doložení zmíněných skutečností a Vašeho zákonného zastoupení, abychom mohli učinit úkony k zákaznickému účtu a celou záležitost vyřešit ke vzájemné spokojenosti.
K doložení, že uvedená osoba je mladší 18 let postačí zaslání skenu např. žákovské knížky, kartičky do školní jídelny, kartičky pojištěnce, průkazu studenta, průkazu na MHD, popřípadě jiného dokladu, ze kterého bude patrné jméno, příjmení a datum narození, přičemž ostatní údaje požadujeme z legislativních důvodů začernit (anonymizovat). Pokud by pro Vás bylo problematické poskytnout sken některého z uvedených dokladů, je možno doložit informace i formou čestného prohlášení. V příloze Vám rovněž zasíláme tzv. odpovědní předtisk, který zaručuje nehrazení poštovného při vrácení zásilky. Po vytištění ho, prosím, nalepte na zásilku a poštovné kompletně uhradíme my jakožto adresát.

Děkujeme Vám za pochopení a za Vaši součinnost.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.4.2021 21:53, před 4 lety


Petra Motyková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, děkuji za vyřešení situace.
Motyková