Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4957Nevyrizeni reklamace tabletu a nevraceni reklamovaneho zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2014, před 10 lety

Ivana Patočková

Znění stížnosti

Po druhe zamitnute reklamaci tabletu,ktery prestal softwarove fungovat nebyl tablet ani vracen zpet. Tablet jsme z vlastni iniciativy dali na kontrolu pred reklamovanim k nezavislemu pocitacovemu odbornikovi,ten rekl reklamovat,chyba je vylozene v softwaru.pani reklamaci zamitla a nekomunikuje s nami. Po druhe reklamaci si zbozi nechala a ani jej nevratila.


Produkt

tablet


Požadované řešení

Vraceni uhratene castky zpet na ucet.posledni dopis (s pokusem o smir a terminem uhrady castky zpet na ucet do 7dni) odeslan pred 14dny.prosdejce ignoruje a nekomunikuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 12:23, před 10 lety

Neumožňuje-li prodávající uplatnit reklamaci osobně, měl by spotřebiteli zboží vrátit stejnou cestou, jakou mu bylo dodáno. Spotřebiteli by s uplatněním reklamace neměly vzniknout náklady. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě. Pokud byla reklamace zamítnuta, prodávající je povinen takovou reklamaci písemně odůvodnit. Pokud spotřebitel doloží, že se jedná o vadu, může od smlouvy odstoupit z důvodu jejího nevčasného odstranění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 13:31, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.