Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po druhe zamitnute reklamaci tabletu,ktery prestal softwarove fungovat nebyl tablet ani vracen zpet. Tablet jsme z vlastni iniciativy dali na kontrolu pred reklamovanim k nezavislemu pocitacovemu odbornikovi,ten rekl reklamovat,chyba je vylozene v softwaru.pani reklamaci zamitla a nekomunikuje s nami. Po druhe reklamaci si zbozi nechala a ani jej nevratila.
tablet
Vraceni uhratene castky zpet na ucet.posledni dopis (s pokusem o smir a terminem uhrady castky zpet na ucet do 7dni) odeslan pred 14dny.prosdejce ignoruje a nekomunikuje.
|
Tweet |
Neumožňuje-li prodávající uplatnit reklamaci osobně, měl by spotřebiteli zboží vrátit stejnou cestou, jakou mu bylo dodáno. Spotřebiteli by s uplatněním reklamace neměly vzniknout náklady. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě. Pokud byla reklamace zamítnuta, prodávající je povinen takovou reklamaci písemně odůvodnit. Pokud spotřebitel doloží, že se jedná o vadu, může od smlouvy odstoupit z důvodu jejího nevčasného odstranění.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.