Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
21.2.2021 - objednání zboží a zaplacení částky 1172,-Kč přes mTransfer. Objednávka číslo 538072. Termín dodání byl sjednán na 26.2.2021.
28.2.2021 - jsem kontaktoval emailem info@ochrannerousky.cz s prosbou o vysvětlení, proč nebylo dodané objednané zboží. Bez odpovědi.
3.3.2021 jsem zaslal emailem s tím, že odstupují od smlouvy sjednané nákupem na www.ochrannerousky.cz. Formulář o odstoupení není dostupný na stránkách, proto jsem použil email. Na tento email mi nikdo neodpověděl.
8.3.2021 jsem kontaktoval mBank, jestli by se nedala platba stornovat. Bohužel mBank nemůže stornovat platbu uskutečněnou přes mTransfer. Kdyby zboží bylo zaplaceno kartou, tak by MBank platbu stornovala.
11.3.2021 - dostal jsem email z info@ochrannerousky.cz, že se objednávka vyřizuje. Status objednávky se nezměnil od nákupu. Poslal jsem na info@ochrannerousky opět email, že odstupují od smlouvy, ale přišlo mi zpráva, že email nemůže být doručen.
-Telefon je odpojený, nelze se dovolat
- Na email nereagují.
- Podaná žádost na ČOI o mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Roušky
Vrácení zaplacené částky1172,-Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.