Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4958Reklamace grafiky ASUS ATI R7260X-DC2-1GD5

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2014, před 10 lety

Zdenek Groger

Znění stížnosti

Dobrý den po druhé jsem reklamoval grafickou kartu ASUS ATI R7260X-DC2-1GD5, karta vykazuje stejné chyby vypínání pc zamrzání a navíc mi zničily záruční pečet na šroubu chladiče karty ,kartu mi vyměnily za jinou a ta je ještě horší vypínání pc každou chvíli obchod to ví ty karty tam mají největší poruchovost jako ta moje, mám se obrátit na čoi?děkuji za odpověd.Zdeněk


Produkt

ASUS ATI R7260X-DC2-1GD5


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 12:19, před 10 lety

Česká obchodní inspekce není oprávněna posuzovat, zda je reklamace oprávněná nebo nikoli. Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Nejprve je ale nutné uplatnit reklamaci vyměněné karty, pokud k tomu ještě nedošlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 16:23, před 10 lety

Dobrý den pane Grogere,

v tomto případě rovnou schvaluji dobropis. Prosím kontaktujte vedoucího oddělení pana Brettla na brettl@czc.cz, který s Vámi reklamaci dořeší.

Po vyřešení problému prosím o ukončení stížnosti na tomto portálu.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.11.2014 18:25, před 10 lety


Zdenek Groger

Hodnocení: