Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den po druhé jsem reklamoval grafickou kartu ASUS ATI R7260X-DC2-1GD5, karta vykazuje stejné chyby vypínání pc zamrzání a navíc mi zničily záruční pečet na šroubu chladiče karty ,kartu mi vyměnily za jinou a ta je ještě horší vypínání pc každou chvíli obchod to ví ty karty tam mají největší poruchovost jako ta moje, mám se obrátit na čoi?děkuji za odpověd.Zdeněk
ASUS ATI R7260X-DC2-1GD5
vrácení peněz
|
Tweet |
Česká obchodní inspekce není oprávněna posuzovat, zda je reklamace oprávněná nebo nikoli. Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Nejprve je ale nutné uplatnit reklamaci vyměněné karty, pokud k tomu ještě nedošlo.
Dobrý den pane Grogere,
v tomto případě rovnou schvaluji dobropis. Prosím kontaktujte vedoucího oddělení pana Brettla na brettl@czc.cz, který s Vámi reklamaci dořeší.
Po vyřešení problému prosím o ukončení stížnosti na tomto portálu.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení: