Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4959Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2014, před 10 lety

Milan Král

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.10.2014 jsem reklamoval tel. Samsung Trend Plus pro nepříjem signálu. 3.10.2014 jsem meilem informoval společnost, že odstupují od smlouvu a požadují vrácení kupní ceny na účet,bohužel do dnešního dne se tak nestalo, načež mě odepsali, máte ho odeslaný a jste sprostý spekulant. Zřejmě si popletli adresu.


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 16:32, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen dle zákon o ochraně spotřebitele rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Pokud je reklamace uplatňována elektronicky nebo písemně, lhůta pro její vyřízení běží od doby, kdy může provést fyzickou kontrolu zboží. Pokud by tedy reklamace byla uplatněna 1.10., lhůta pro její vyřízení skončila dne 31.10.2014. Pokud se jedná o den odeslání, je nutné zjistit, kdy byla zásilka dodána. Až po uplynutí zákonem stanovené doby pro vyřízení reklamace lze platně odstoupit od kupní smlouvy.

Pokud prodávající tvrdí, že zboží odeslal, měl by to prokázat doložením podacího čísla zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 15:11, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spor může být nadále řešen v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.