Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 1.10.2014 jsem reklamoval tel. Samsung Trend Plus pro nepříjem signálu. 3.10.2014 jsem meilem informoval společnost, že odstupují od smlouvu a požadují vrácení kupní ceny na účet,bohužel do dnešního dne se tak nestalo, načež mě odepsali, máte ho odeslaný a jste sprostý spekulant. Zřejmě si popletli adresu.
Vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen dle zákon o ochraně spotřebitele rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Pokud je reklamace uplatňována elektronicky nebo písemně, lhůta pro její vyřízení běží od doby, kdy může provést fyzickou kontrolu zboží. Pokud by tedy reklamace byla uplatněna 1.10., lhůta pro její vyřízení skončila dne 31.10.2014. Pokud se jedná o den odeslání, je nutné zjistit, kdy byla zásilka dodána. Až po uplynutí zákonem stanovené doby pro vyřízení reklamace lze platně odstoupit od kupní smlouvy.
Pokud prodávající tvrdí, že zboží odeslal, měl by to prokázat doložením podacího čísla zásilky.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spor může být nadále řešen v soudním řízení.