Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49590Nedoručený potvrzovací email

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2021, před 4 lety

Martin Smatana

Znění stížnosti

Včera tj. 20. 03. 2021 jsem objednával přes registrovaný účet na Foot Lockeru boty NIKE AIR FORCE 1 PIXEL white vel. 39. Jedna věc je, že zboží je již opětovně nedostupné, čili se sem nedá přiložit ani odkaz na zmíněné zboží. Druhá věc je, že peníze mi byly z bankovního účtu odečteny, ačkoliv nepřišel na mnou uvedený email žádný potvrzovací email ze strany Foot Lockeru. Tyto boty jsou vcelku zřídka kdy k sehnání, jelikož jejich poptávka je větší než nabídka. Na hlavním okně stránky Foot Lockeru po objednání zboží vyskočil text s číslem objednávky, který jsem však v té rychlosti jak text zase zmizel, nestihl alespoň vyscreenovat.


Produkt

Dámské boty značky NIKE AIR FORCE 1 PIXEL white (vel. 39)


Požadované řešení

Buďto vrácení peněz na bankovní účet nebo rychlé vyřešení těchto skoro každotýdenních problémů. Stížností na nedoručení zboží, doručené poškozené zboží nebo nevyřízení objednávky je více než dost. Foot Locker by si měl sjednat nápravu ve svém systému ku prospěchu svému ze strany uspokojení svých zákazníků. Snažil jsem se je kontaktovat prostřednictvím emailu, ale ten jsem ani nenašel. Zhrozil jsem se, když jsem zde viděl recenze na skoro stejný problém, který teď mám i já sám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 10:13, před 4 lety

Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, musí prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku potvrdit spotřebiteli přijetí její objednávky.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme. Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.