Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,včera jste mi poslali sms,že zboží dostanu dnes mezi 7-11 h.Celé dopoledne jsem byla doma a čekala,nešla jsem ani se psy ven,v 10 50 mi milostivě zavolali,že přijedou později,přijeli v 11 20 a ani se neomluvili.Takové jednání neschvaluji,pište alespoň menší intervaly a neblokujte 4-5hodin lidi!!Děkuji
blokace mé osoby na celé dopoledne
pište menší intervaly,např.mezi 10-12h
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Pokud jde o stanovené intervaly doručení, ty závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat, resp. pokud s nimi spotřebitel nesouhlasí, neměl by se společností uzavírat smlouvu. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.