Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#49593Zpoždění a tím blokace zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2021, před 4 lety

Anna Pfeifer

Znění stížnosti

Dobrý den,včera jste mi poslali sms,že zboží dostanu dnes mezi 7-11 h.Celé dopoledne jsem byla doma a čekala,nešla jsem ani se psy ven,v 10 50 mi milostivě zavolali,že přijedou později,přijeli v 11 20 a ani se neomluvili.Takové jednání neschvaluji,pište alespoň menší intervaly a neblokujte 4-5hodin lidi!!Děkuji


Produkt

blokace mé osoby na celé dopoledne


Požadované řešení

pište menší intervaly,např.mezi 10-12h


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 10:40, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Pokud jde o stanovené intervaly doručení, ty závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat, resp. pokud s nimi spotřebitel nesouhlasí, neměl by se společností uzavírat smlouvu. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.