Společnost


MG STAV stavební, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49598Stavba přístěnku technické místnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2021, před 4 lety

Hana Faltová

Znění stížnosti

Dne 30.1.2020
zahájili stavbu budovy 5x5m.
Termín dokončení stanovili na 30.12.2020.Stavba se bohužel protahovala o mnoho déle.Mysleli jsme si že je necháme čekali jsme lepší kvalitu a nežádali o zaplacení z prodlevy dle smlouvy.Týden po jejich odchodu se nám začala loupat podlaha u dveří a podlaháři zjistili,že podlahu nemohou natahovat jelikož tato firma neudělala izolaci u podlahy.Když jsem panu G. zavolala zda by podlahu dali do pořádku řekl mi že je tam lepidlo a tak,že si tam máme dát práh.V tomoto případě by práh nic nevyřešil nemůžu tam na podlahu dávat nic když to bude vlhnout a praskat.Když jsem je upozorňovala na různé chyby bylo mi řečeno,že jsou u nás dlouho a že jdou jinam.
Když odjeli tak jsme po týdnu zjistili škody které tato firma udělala.Neměli skoro nic svého tak si zde vzali co se jim hodilo např.sud na vodu který prorazili a vzali si žebřík od bazénu který také zničili.
.


Požadované řešení

Nevím nejsem zedník nevím jak by měla správně tato stavba vypadat a pro mě jako pro laika je to hrůza proto se obracím na vás s pozdravem Faltovi Hradec Králové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2021 23:16, před 4 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (§ 2587 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase, zároveň je odpovědný za vady provedeného díla. O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o dílo platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě (§ 2158 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Pokud dílo nemá vlastnosti, které si strany ujednaly, nebo nemůže-li dílo pro své vady sloužit plně ke svému účelu, může spotřebitel provedení díla reklamovat. V rámci uplatněné reklamace může spotřebitel požadovat bezplatnou opravu díla, a není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Vedle těchto nároků může požadovat i přiměřenou slevu z ceny za dílo.

Reklamace musí být řádně vyřízena zásadně do třiceti dní od jejího uplatnění. Nestane-li se tak, jde o podstatné porušení smluvní povinnosti a spotřebitel může od smlouvy odstoupit (§ 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Pokud je reklamace vyřízena, ale zamítnuta, anebo není vyřízena dle názoru spotřebitele dostatečně, může se spotřebitel obrátit na znalce z oboru, aby provedené dílo zhodnotil. Pokud vyjde znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, může se spotřebitel následně obrátit opět na zhotovitele díla s tím, že neprovedl dílo ani reklamaci řádně (což dokazuje znalecký posudek), a proto spotřebitel odstupuje od smlouvy pro nevyřízení reklamace řádně a včas. Náklady na znalecký posudek lze požadovat jako účelně vynaložený náklad po zhotoviteli (§ 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud jde o náhradu škody za poškozené věci, je možné ji uplatnit i vedle reklamace, a to v souladu s § 1925 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.