Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#495992 stížnosti za 2 dny co ještě říct...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2021, před 4 lety

Viktoriya Ismailova

Znění stížnosti

Včera a předevčirem jsem nakupovala v Bille na Opatovské. Humus který byl koupen včera (20.03) měl datum spotřeby taky 20.03 a zjistila jsem to až po otevření kdy žlutý humus už začal měnit barvu. Také jsem dnes otevřela levandulovou limonadu, kterou jsem koupila předevčirem a ten smrad mam v bytě pořad, smrdí to jako skažená vejce a chutná to stejně, přesto minimální trvanlivost na obalu je do 26.05, tady si myslím že chyba není na straně Billy, ale výrobce limonády, nejspíš nastala chyba ve výrobě. Situaci jsem neřešila.


Produkt

Trio humusu Varmuza, BIO limonáda z levandule chodouňské


Požadované řešení

Vracení peněz a stažení těchto skažených výrobků z prodeje aby se lidí neotrávili


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 09:45, před 4 lety

Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.