Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Včera a předevčirem jsem nakupovala v Bille na Opatovské. Humus který byl koupen včera (20.03) měl datum spotřeby taky 20.03 a zjistila jsem to až po otevření kdy žlutý humus už začal měnit barvu. Také jsem dnes otevřela levandulovou limonadu, kterou jsem koupila předevčirem a ten smrad mam v bytě pořad, smrdí to jako skažená vejce a chutná to stejně, přesto minimální trvanlivost na obalu je do 26.05, tady si myslím že chyba není na straně Billy, ale výrobce limonády, nejspíš nastala chyba ve výrobě. Situaci jsem neřešila.
Trio humusu Varmuza, BIO limonáda z levandule chodouňské
Vracení peněz a stažení těchto skažených výrobků z prodeje aby se lidí neotrávili
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.