Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebyla uznána reklamace zipu na brašně Carlton s tím, že výrobce, dovozce ani prodejce neruší za poškození vzniklé při nevhodné manipulaci. S takovým odůvodněním nemohu souhlasit - zip byl používán zcela standardně, tj. otevírán a zavírán. O nevhodné manipulaci nemůže být řeč. Brašna byla zakoupena 2. 7. 2013 v prodejně 51138 Horní nám. 55, Opava. V téže prodejně jsem ji dne 27. 10. 2014 reklamoval, reklamace byla "vyřešena" zamítnutím dne 11. 11. 2014.
Brašna Carlton 969-6209
Záruční, tj. bezplatná oprava (výměna zipu).
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady věci, které se na zboží vyskytnout v záruční době. Záruka se nevztahuje na obvyklé opotřebení nebo mechanické poškození.
Je-li mezi stranami spor, zda se jedná o vadu nebo o mechanické poškození, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, je-li přesvědčen, že se o vadu jedná. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Ve sporu by spotřebitel měl být schopný prokázat, že se jednalo o vadu a že byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace (např. zmíněným posudkem). V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.