Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#49600Nádobí MasterCHef- nože

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2021, před 4 lety

Květa Pražáková

Znění stížnosti

Vážení, jelikož jsem důchodkyně, sbírám nálepky postupně dle finanční možnosti mého nákupu .Konečně se mi podařilo nasbírat kupony. Již 14 dní, t.j. tři týdny od ukončení, kdy sami píšete, že produkty je možné vyzvednout v prodejnách Billa do 30,3,2021, se snažím o tuto koupi, ale bohužel nože na prodejně v Plzni v Koterovské ul. nejsou k mání. Na můj dotaz u prodavačky kdy budou, mi bylo sděleno, že neví a možná že už vůbec nebudou. Tento způsob se mi naprosto nelíbí, neboť si myslím, že by jste měli dodržet to co je psané a sortiment mít k dispozici do Vámi udaného termínu. Pakliže Vám nože došli i to by se mohla stát, pak by jste to měli oficiálně zveřejnit na prodejnách a tuto akci ukončit a ne, aby pokladní i nadále vydávali vesele nálepky a v televizi vysílali stále reklamu na tuto akci.
Pražáková Květa


Požadované řešení

dodat nože na prodejnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 09:40, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.