Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes se mi stala velice nemilá věc. Jak už to tak bývá, jak naschvál se ukázalo, že České dráhy neznají asi hodiny. Vlaky si odjíždějí v jakou chcou hodinu a nevadí jim, že cestující čekají, že vlak odjede a přijede v určitou hodinu a minutu. Jelikož je to asi neopodstatněný důvod si zde stěžovat na jednu minutu, ale když počítáte, že vám vlak odjede v 20;38, ale on odjíždí v 30;37 a vy už na to nástupiště dobíhate a on se rozjíždi, je to velice nešťastné. Kor když vám jede další spoj až za hodinu. Ano je to banální věc řeknete si. Domů se dostane za tu hodinu dalším spojem. Můžu vam na to, ale taky říct, že by se České dráhy měly vrátit na první stupeň a asi se znova naučit jaký je rozdíl mezi osmičkou a sedmičkou a to již nezmiňují hodiny. Jelikož toto není poprvé, kdy si vlak jede, jak chce a nemluvím zde o čekání na spoj. Již několikrát se mi stalo, že vlak odjížděl z nástupiště v 39 nebo 40 a to měl odjíždět v 38 a nebylo zde žádné hlášení, či důvod, proč by tak měl odjíždět. Pozdější časy ještě chápu, již však nepochopím ty dřívější odjezdy. Je mi jasné, že tato moje stížnost skončí někde v koši a další podobné situace se budou opakovat. Je mi bohužel i jasné že moje propadnuta jízdenka se mi již taky nespeněží, jelikož mě v té chvíli nenapadlo vytáhnout mobil a udělat fotku. Je tedy asi i pravděpodobně že mi nikdo neuvěří, ale přeberte si tojak chcete, myslím si, že nejsem jediná i ani poslední s touto stížnosti. Můj vztek trochu opadl, je mi jasné, že ne všichni jsou stejní a někteří dokonce i ty číslovky umějí, tak chci i poděkovat strojvedoucím a průvodčím za jejich neskonalou trpělivost a sem tam i milý přístup.
Aby se naučili někteří jedinci hodiny.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.