Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#49604Stažené produkty dříve než skončí akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2021, před 4 lety

Klara Vitkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

před chvíli, tj: 21.3. ve 20:45 jsme se vratili z Lidlu, kde jsme chteli zakoupit pivo, které bylo nyní v akci (18.3.-21.3.) V prodejne jsme byli cca ve 20:15
Ani jedno pivo již nebylo v regálech a všechny byly staženy.
Naopak tam byly připraveny palety s pivem, které nebyly naceněny a jsou připraveny na zítra (např. Svijany v plechu).
Zeptali jsme se tedy prodavače, kde piva jsou, někam telefonoval a vrátil se s informaci, že piva prostě nejsou. Že by se tedy vše vyprodalo? A nebyla ani jedna jediná lahev? To asi ne, že? Pivo se prostě stáhlo dřív.
Nebylo ani jedno jediné pivo, ani kusově, že by jich bylo aspoň pár(Hubertus 11,12, Rohozorec 11,12, Podkováň v pet). Bylo jediné pivo Argus, které je tedy k dispozici stále.
Zajímalo by mě tedy, proč se pivo dává pryč ještě před zavírací dobou.


Produkt

pivo


Požadované řešení

Ráda bych tedy toto pivo zakoupila za akční cenu a vyzvedla v prodejně. Zájem máme o basu Hubertus 11 a kombinovanou basu Rohozec 11 (10kx), Rohozec 12 (10ks).
Provozovna: Veltruská 830, 278 01 Kralupy nad Vltavou

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 11:14, před 4 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.