Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dodavka a montaz vestavne skrine. Skrin byla dodana s nedostatky jako jsou napr. odlepujici se ABS hrany, chybejici cast soklu v miste spoje, osekane hrany pevnych casti skrine, rozsklebene casti skrine ve sroubovanych spojich atd. Skrin byla objednana na zaklade cenoveho navrhu a zamereni na miste. Montaz problehla 26.9.2014, nasledne zaslana reklamace kde popisuji veskere nedostatky a to 27.9.2014, dne 7.10.2014 jsem kontaktoval p.Matouse zda hodla resit mou reklamaci kterou jsem zaslal, ale dostal jsem odpoved, ze nema cas a vyjadri se k me reklamaci pozdeji. Dne 10.10.2014 jsem obdrzel odpoved na reklamaci kde je popsano, ze veskere reklamovane veci se opravi. Od te doby jsem o p.Matousovi neslysel. Po uplynuti jednoho mesice jsem zaslal odstoupeni od smlouvy, kde jsem pozadoval vraceni penez od odvezeni dodane skrine do 14dnu, ale reakce zadna. Posledni komunikace probehla 10.10.2014 kdy jsem obdrzel email na zaklade meho telefonatu.
Vestavna skrin
Vraceni penez a odvezeni vetsavne skrine
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník je dle zákona o ochraně spotřebitele povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se závazek zrušuje od počátku a strany mají povinnost vrátit si vzájemné plnění.
Spotřebitel by si měl ověřit, zda reklamace byla uplatněna řádně, tj. došla do sféry prodávajícího, popisovala vady a obsahovala zvolený nárok spotřebitelem. Důležité je také, aby odstoupení bylo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace prodávajícímu doručeno.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spor může být nadále řešen v soudním řízení.