Společnost


HELCEL nábytek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49615Reklamace toperu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2021, před 4 lety

Karla Bujoková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 23.4.2020 jsem si u společnosti Helcel - nábytek objednala a následně koupila postel Box Spring Alvares 180x200 šedé barvy a nebyla zrovna nejlevnější stála 15.598,- 17.2. jsem musela reklamovat vrchní toper, který se krouití a rozjíždí se vrchní matrace od sebe. 3.3. se se mnou spojili a žádali abych celý toper sundala a vyfotila bez nasazení. Následně 17.3 mi přišlo zamítnutí reklamace , že pravděpodobně jde o poškození nesprávnou údržbou. Následně jsem jim napsala jak mohlo dojít k poškození špatnou ůdržbou, když se na posteli poze spalo. Podotýkem, že jsem potah ani neprala jak mi bylo následně sděleno a že na zamítnutí reklamace trvají.


Produkt

postel Box Spring Alvares


Požadované řešení

Je mi jasné že s matracemi, které se neustále rozjížději asi těžko něco udělají, ale toper bych chtěla vyměnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 11:02, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.