Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý deň modem som vratila o necely mesic pozdeji a nauctovali mi pokutu 2000 kč.
V čase korony a vladných opatření, že človek nikam nemuže. Vedeli by ste mi prosim pomoct? Jako muzu to zaplatit, ale už len z príncipu se mi to nelibí. Kdyby byla častka nižší ale tolik nestoji ani novy router a mel 5 let. (mozna vic ak ho mel nekdo predo mnou)
POdala som reklamaciu u nich primo na vyuctovani - zamietli ju a teda som im znova napsala o presetreni. To my napsali ze presetria do par dni a daju mi vediet. Nicmene oni to rovno predali tej firme B2B inkasso, aby to odo mna vymahali samozrejme aj s dalsou pokutou.
Pomožete prosim? Dakujem
Modem od UPC Internet
Pokuta mi pride dost vysoka, takže podtstane znížšnie nebo odpustenie uplne.
|
Tweet |
K výši pokuty:
Je-li smluvní pokuta nepřiměřeně vysoká a zakládá v rozporu s požadavkem přiměřenosti významnou nerovnováhu v právech a povinnostech v neprospěch spotřebitele, může být posouzena jako nepřiměřená (§ 1813 občanského zákoníku). V takovém případě by se k ní nepřihlíželo (§ 1815 občanského zákoníku).
Co se týče smluvní pokuty za prodlení s vrácením daného zařízení, dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Egedová, zařízení, které poskytujeme do pronájmu, je zapotřebí vrátit do 14 dnů od ukončení smlouvy. Tuto informaci uvádíme ve Všeobecných podmínkách, které najdete na https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/kontakty-a-dokumenty/dokumenty/, a také na ni zákazníky upozorňujeme e-mailem.
Pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.