Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Zplatila jsem zasilku 11.3.2021
637Kc
na ucet 1265098001/5500
pod variabilnim symbolem 436334015
za kufriky doktor a policajtskou cepici
Do dnesniho dne mi neprisla zadna zprava o doruceni, ani jsem zaplacene zbozi nedostala.
Muzete mi sdelit, co mam delat?
M.Mikova
Rada bych vedela, kde je muj balicek a zda ho obdrzim. Jinak chci zpet sve penize.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Vaši zprávu a velice se omlouvám za nedorozumění.
Dle prověření tuto objednávku evidujeme pod jejím číslem 436334015. Bohužel momentálně nemáme skladem produkt Kufřík Doktorka v kufru, a proto nedošlo k expedici zásilky na Vámi zvolenou adresu. Pokud si vyberete nějakou alternativu a nebo se rozhodnete pro vrácení peněz, samozřejmě nás můžete kontaktovat například přes formulář, který zasílám níže.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.