Společnost


Heimstaden Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49631Oprava koupelny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2021, před 4 lety

Oldřich Szedlák

Znění stížnosti

Dobry den,
bydlim v najemnim byte jiz 28 let u stejne spolecnosti. Zacali jsme resit s touto spolecnosti vymenu vany za novou, myslela jsem ze po 28 letech uzivani mam narok na novou, coz mi bylo vyvraceno. O tyden pozdeji jiz vana nevydrzela a ma na dne diru, kterou proteka voda,nahlasila jsem tedy havarijni stav, aby mi prisli vymenit vanu za novou a prijednom i umyvadlo a wc. Bohuzel mi bylo receno ze pokud si opravu/vymenu provedu sama, budu muset byt navratit do puvodniho stavu, v pripade ze se budu stehovat pryc nekdy v budoucnu.


Produkt

Rekonstrukce/oprava koupelny


Požadované řešení

Chtela bych Vas poprosit jestli je toto mozne nejak resit, klidne si rekonstrukci udelame sami, ale aby to nejak spolecnosti zohdlenila?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:20, před 4 lety

Co se opravy vany týče, podle nařízení vlády č. 308/2015 § 4 písm. g)se oprava vany považuje za drobnou opravu související s užíváním bytu. Tyto drobné opravy dle § 2257 občanského zákoníku hradí sám nájemce. Způsob opravy je však také na něm.

Pokud pronajímatel požaduje uvedení do původního stavu a opravu věci nelze provést takovým způsobem, aby po ní dosahovala stejných kvalit jako před opravou, je třeba u zastupitelné věci předat poškozenému věc téže druhu a téže jakosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2021 16:58, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 12:37, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.