Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Od 1.1.2018 jsem byl u společnosti Stabil energy. Nikdy jsem nedostal vyúčtování. Minulý rok tuto společnost převzala i se závazky společnost Zelená elektřina tak jsme žádali o vyúčtování je. Po několika měsíčním doprošování a odeslání doporučeného dopisu s žádostí o vyúčtování jsem se dočkal, přišlo 2.3.2021.
Jaké, ale bylo mé udivení na vyúčtování je datum vystavení 16.7.2019 a datum splatnosti 30.7.2019. Dodnes což je 1 rok a 7 měsíců jsem žádný přeplatek, který je ve výši 17.039,- neobdržel.
Na uvedená čísla se nelze dovolat tak moc prosím o pomoc a radu vás.
S pozdravem Kubín Ludvík.
Smlouva číslo: 501645
Okamžité zaslání přeplatku na účet nebo složenkou.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
naše společnost tuto záležitost ohledně nevyplaceného přeplatku ověří. V případě, že nebyl přeplatek poukázán, tak ihned bude zákazníkovi přeplatek odeslán.
Dobrý den.
Velice děkuji za velmi rychlou odpověd na mou stížnost a řešení situace.
Počkám tedy na vyjádření společnosti po ověření mého přeplatku.
Rád bych i společnost Zelená elektřina poprosil zda by bylo možné přeplatek odeslat složenkou na mou adresu. Chtěl jsem se domluvit telefonicky, ale nemohl jsem se dovolat.
Předem děkuji.
Kubín Ludvík.
Děkujeme za zprávu. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na požadavek spotřebitele.
Dobrý den,
naše společnost již poukázala přeplatek na číslo účtu, který u naší společnosti evidujeme.
Děkujeme za zprávu. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl připsání přeplatku potvrdit a věc uzavřít.
Dobrý den.
Rád se ozvu zda byl přeplatek skutečně odeslán.
Zatím přeji krásný den a ještě jednou mockrát děkuji.
Kubín.
Dobrý den,
v okamžiku, kdy zákazník obdrží přeplatek, tak naše společnost bude brát tuto stížnost za vyřešenou.
Stížnost tedy znovu přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl připsání přeplatku potvrdit a věc uzavřít.
Dobrý den.
Tímto bych chtěl mockrát poděkovat dTestu za velmi rychlé vyřízení mé stížnosti. Také bych moc rád poděkoval společnosti Zelená elektřina, která opravdu obratem přeplatek odeslala na účet.
Dle mého názoru špatná firma nejste jen by bylo dobré komunikovat se zákazníky a když už odesíláte vyúčtování za rok 2018 se splatností, která měla být před rokem a 7 měsíci ihned si ověřit jak to s tím přeplatkem je. Také je katastrofa dostat toto vyúčtování až v roce 2021.
Ještě jednou děkuji.
Kubín.
Dobrý den,
tímto naše společnost považuje stížnost za vyřešenou.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.