Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Shora uvedená zásilka v hodnotě 1900,-Kč mi nebyla doručena. Dne 22.03.2021 jsem byl na dodací adrese celý den. Tato zásilka mi nebyla doručována jak je uvedeno v DPD kurýr aplikaci. Zásilku můžete doručovat každé pondělí. Tento den jsem vždy celý den doma. Před doručením mě kontaktujte na telefonním čísle 774 543 763.
Reference zásilky 214 026 607
Doručte mi zásilku dne 29.03.2021 a před doručením mě kontaktujete na telefonním čísle 774 543 763.
|
Tweet |
Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.
Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.