Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Babička si po telefonu od této společnosti objednala zboží v hodnotě 1600,-Kč. Samozřejmě zjistila, že zboží, které jí bylo vnuceno nepotřebuje a hlavně ani nepasuje do jejího vysavače od této společnosti.
20.10.2020 jsem za babičku zboží odeslala zpět, vše bylo v zákonné lhůtě, v původním obalu i krabici s odstoupením od smlouvy. 26.11.2020 mě kontaktovala p. M. (po mé urgenci), že je vše v pořádku a peníze pošlou zpět. Od té doby mě odpověděli na e-mail pouze jednou a to tak, že se se mnou bavit nebudou. Mám tu z mé strany dalších 5 mailů, poslední z 16.2.2021. Bez reakce.
Děkuji
Cenově vhodná nabídka, sada příslušenství do vysavače
Požaduji vrátit peníze
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.