Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Provedla jsem nákup na tomto e-shopu v hodnotě 999 kč, za tři dny jsem zjistila, že se s největší pravděpodobností jedná o podvodný obchod, proto jsem cestou emailu požádala o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní a vrácení uhrazené částky. Bez zájmu, zboží je již prý objednáno. Dotazovala jsem se na ČOI, kde mi bylo sděleno, že od KS je možné odstoupit i před dodáním zboží. Opět jsem kontaktovala e-shop, opět stejný text odpovědi, opět bez zájmu. Obrátila jsem se na mou banku se žádostí o vrácení platby, ale banka mě opět odkázala na e-shop, ať to řeším s nimi.....
Školní batoh pro teenagery
Požaduji odstoupení od kupní smlouvy - úhrada proběhla 16.3., e-shop jsem kontaktovala 19.3., žádám vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že zboží již bylo odeslané ze skladu a má ho u sebe přepravce, je potřeba ho nejdříve vrátit. Prosím o pochopení, že Vám nemůžeme vrátit peníze a zároveň ponechat odeslané zboží.
Zásilku po jejím přijetí odešlete spolu s vyplněným formulářem na naší adresu UrbanTrend s.r.o., Na Mokřině 2238/17, 130 00 Praha 3-Žižkov, Česká republika.
Jak je uvedeno v Reklamačním řádu, bod 4.8 - § 1832 odst. 4 občanského zákoníku: Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Bližší informace Vám rádi poskytneme na naší zákaznické lince, kterou můžete kontaktovat na e-mailu podpora@urbantrend.cz
Náš zákaznický servis funguje od pondělí do pátku, od 9.00 do 17.00 hodin. Pokud nám
jakýkoliv podnět zašlete v tuto dobu, vyřídíme ho do 24 hodin, v případě víkendu nebo
svátku se může naše reakční doba posune na další pracovní den.
S pozdravem, reklamační oddělení Urbantrend.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Batoh dorazil, zřejmě přímo od dodavatele, nechali jsme si ho. Nicméně dle vzhledu nemá tu hodnotu, za kterou jsem jej zakoupila, takže jak jsem požadovala vrátit peníze, bylo by to rozhodně lepší a měla jsem dle zákona na toto nárok. U uvedené společnosti již nikdy nic neobjednám a ani ji nedoporučím svým blízkým a známým.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že nákup neproběhl podle Vašeho očekávání. Ráda bych Vás ujistila, že uděláme vše pro vyřešení této situace k Vaší spokojenosti.
Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@urbantrend.cz, kde společně celou situaci vyřešíme.
Náš zákaznický servis funguje od pondělí do pátku, od 9.00 do 17.00 hodin. Pokud nám jakýkoliv podnět zašlete v tuto dobu, vyřídíme ho do 24 hodin, v případě víkendu nebo svátku se může naše reakční doba posune na další pracovní den.
S pozdravem, reklamační oddělení Urbantrend.cz
Hodnocení:
Komentář: S uvedenou společností už nemá smysl něco řešit.