Společnost


MigoShop-CZ

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49646Dodáno jiny typ zboží,než jsem objednala,Nefunkční zboží,odmítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2021, před 4 lety

Nikola Nodžáková

Znění stížnosti

Dobrý den 26.2. 2021 jsem objednala z obchodu https://buzzshop-cz.com/ 2x aroma difuzér. I s poštovném to bylo za 929Kč.Vybrala jsem si je podle fota,zaplatila na dobírku. Když přišly,rozbalila jsem je ,tak jsem zjistila ,že mi poslali úplně jiný,než který ukazovali na fotu. Já jsem si objednávala s tlačítky časování a s ovladačem. Přišly úplně jiný, menší,bez tlačítek a bez ovladače.Tak to už mě dost naštvalo. Po správné instalaci jsem oba zkusila zapnout. Ani jeden nešel . Oba byly rozbité. Kontaktovala jsem je několikrát na email . Vůbec nereagovali. Kontaktovala jsem je tedy přes Messenger . Ale napsali mi,že s tím nemohou nic dělat.Je podvedeno více lidí,na fb stránce mažou negativní komentáře a mají více názvů jejich podvodné společnosti . Dodnes nemám zpět ani peníze,ani funkční zboží. Vystupují ještě pod jménem 24shop-cz.com, migoshop-cz.com. Napsat jejich adresu Vám nemohu, protože ji nemají nikde uvedenou. Děkuju


Produkt

Ultrasonic aroma diffuser ,model 2070-3


Požadované řešení

Vyměnit zboží ,nebo vrátit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 11:47, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 13:16, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 11:31, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.