Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#49649Plysaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2021, před 4 lety

Hana Opltová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes v prodejně v Penny ve Voticich na mě jecela prodavačka ze plysaci bez bodu se nesmí prodávat tak na dotaz proč odpověděla vztekle jen proto...nechala jsem si zavolat vedoucího. Vysvětlil mi ze dle vládního nařízení nelze prodávat plysaky,když jsem se zeptala proč za body to jde tak jen řekl ze je to něco jiného... Já si nemyslím a rada bych to řešila. Už jsem v kontaktu s ČOI. Plysaci takto by se měli vydávat jen na pokladně a rozhodne by se neměli valet po prodejně kde na ne všichni sahají. A rozhodne by se mohla krotit i prodavačka která mému synovi plyšáka vyrvala z rukou a křičela na nej toho mít nemuzes bez bodu.


Produkt

Plysaci za body


Požadované řešení

Ať se plysaci stáhnou z prodeje a není to klamání zákazníka když na letáku zůstává napsáno možno koupit za 299kc bez bodu a ve skutečnosti to nejde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 14:34, před 4 lety

Podle usnesení vlády České republiky ze dne 28.ledna 2021 č.7 se zakazuje maloobchodní prodej (s výjimkami uvedenými v usnesení) a není tedy možné prodávat hračky (plyšáky) v obchodech.

Pokud by však prodejce nabízel prostřednictvím svého věrnostního programu plyšáka za nasbírané body ve formě daru (bez doplatku), možné by to bylo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:13, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 11:52, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.