Společnost


Chaldun Abu-Ghanem

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4965Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2014, před 10 lety

Oldřich Vrcha

Znění stížnosti

Zboží zakoupeno na stánku OC Zlatá brána v Prostějově. Po koupi asi za týden jsem upozorňoval prodavačku, že vložka UH vyjíždí z koženého pozdra a krčí se. Řekla, že je to běžná věc a až se snad pokazí, že mám přijít, budou prý tam 2 roky. UH se krčila až popraskala, ale oni tam již nebyli. Pracně jsem sháněl, alespoň telefon prodejce, abych si mohl zatelefonovat. Pan Chaldun mi řekl, že mám si zajet do OC TESCO, tam mi to vyřídí. Dali mi papírek bez rekl.protokolu o vydání zboží a 30.10.2014 mi telefonovali, že si mám přijít pro zboží. Není zajištěn žádný servis ani pozáruční.


Produkt

mám fotokopie jak paraganu, zamítnutí reklamace, výrobek i vadu.Pošlu E-mailem


Požadované řešení

Zrušení kupní smlouvy. Vrácenbí peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 17:32, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající dále povinen k těmto informacím písemnou formou poskytnout zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Za nesplnění výše uvedených povinností může být prodávajícímu uložena pokuta ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel dát podnět k zahájení řízení.

Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci ve lhůtě šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 občanského zákoníku za to, že projevená vada byla na věci již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Po uplynutí této lhůty se důkazní břemeno otáčí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 12:44, před 10 lety

Pana Chaldun Abu-Ghanem se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatele zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.