Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, včera (22.3.2021) jsem obdržel zásilku z vašeho e-shopu. Kurýr mě ještě před převzetím informoval, že se krabice rozlepila, ale že s tím žádný problém nebude. Žádal jsem, aby tuto informaci zapsal. On mi odvětil, že zadal "převzetí s výhradou". Po donesení domů a dokončení oběda jsem krabici nafotil a rozbaloval. Mé obavy se potvrdily, v objednávce mělo být celkem 8 produktů, přícemž v krabici jich bylo pouze 6. Chybějící zboží, dle dodacího listu, je : Akumulátor 4Ah PAP 20 A3 a nabíječka PLG 20 B1. Prosím o návrh, jak vzniklou situaci můžeme v klidu a bez problémů vyřešit. Snažím se již 2. den o podání tohoto formuláře a stále dostávám hlášku o jakémsi problému., začínám si již myslet, že se jedná o cílený problém, aby nešlo reklamace podat. Vše mám zdokumentováno, vč. problému při podávání reklamace. Foto mohu poskytnout - zde nahrát nelze.
Chybějící zboží : Akumulátor 4Ah PAP 20 A3 a nabíječka PLG 20 B1
Doručení chybějících produktů.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro reakci. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.