Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Přišla nám SMS ve znění: Vaše SMS je chybná. Nelze rozpoznat službu.Zkontrolujte si prosím číslo a požedovaný text zprávy. Cena vaší SMS je 50,-kč.
Nikam jsme žádnou SMS neposílali ani nevolali. Požadujeme částku vrátit zpět.
Požadujeme vrátit částku 50,-kč zpět.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Pěkný den, naše společnost ComGate payments je pouze technickým zprostředkovatelem těchto služeb. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na provozovatele služby. Abychom věc v tomto případě kladně společně vyřešili ve váš prospěch, kontaktujte naší zákaznickou linku. Pokud jste si službu neobjednal, vrátíme vám celu částku a s provozovatelem služby to vyřešíme sami. - Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz S pozdravem, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.