Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
čekala jsem balík do ruky.Jelikož také pracuji spoléhala jsem na to,že ve schránce najdu oznámení o uložení balíčku.13.11.jsem se šla na poštu zeptat jestli tam balík není.Paní za přepážkou mi sdělila,že tam balík nemám a prý bych měla ve schránce oznámení.
Poslala jsem odesílateli mail s prosbou o číslo balíku a pátrala.
Balík s číslem DR8365531539M byl uložen na poště do 12.11.a 13.11. odeslán zpět odesílateli pro nevyzvednutí.
Na poštu jsem hned volala a řešila to s paní za přepážkou.Ta mi nabídla podání stížnosti a poradila ať si nechám balík poslat znovu.Je mi jasné,že to není chyba úřednice za přepážkou,ale moje už vůbec ne.Zaplatila jsem za balík a můžu jen čekat.Nechápu jak je možné,že jsem nenašla ve schránce oznámení o uložení zásilky.
DR8365531539M
Žádám o zpětné zaslání balíku na náklady České pošty a řádné doručení.
|
Tweet |
Poštovní doručovatel je povinen doručit zásilku na uvedenou adresu. Pokud adresáta na této adrese nazastihne, má povinnost vhodit do schránky výzvu k vyzvednutí, případně na základě dohody jiným způsobem oznámit uložení balíku. Pokud se tak nestane, porušuje své povinnosti. Nedojde-li v důsledku toho k dodání balíku, lze uplatnit reklamaci.
Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě podzního dodání pošta vyplatí tomu, kdo ji částku uhradil, část ceny za službu dle Ceníku. Tato osoba může rozhodnout o tom, že má být částka vyplacena jiné osobě.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.