Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#49660Zdravotně nezávadné zboží?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2021, před 4 lety

Jaroslava Dlabolová

Znění stížnosti

Před pár dny jsem v prodejně TESCO- Turnov zakoupila rozinky Sultánky 500g balení. Údaje na obalu: EAN 5051007115513 kód E 16201178C, složení rozinky, slunečnicový olej. Rozinky vypadají na pohled velice dobře, ale jsou bohužel naprosto nepoživatelné pro svoji silně "chemickou" chuť. Opláchla jsem je v horké vodě, počkala několik dní, ale chuť stále stejně nepřijatelná.
Zajímalo by mně, zda jsou tyto rozinky, které nabízí zdravotně nezávadné.
Předem děkuji za vyjádření.


Produkt

Rozinky Sultánky 500g EAN 5051007115513 kód E 16201178C


Požadované řešení

Nepožaduji vrácení ani výměnu zboží, pouze mě zajímá zdravotní nezávadnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 21:51, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Dohled nad jakostí ovoce a zeleniny provádí podle ustanovení § 23 zákona o ochraně spotřebitele Státní zemědělská a potravinářská inspekce (dále jen "SZPI"). Pokud má spotřebitelka důvodné podezření, že prodejce nabízí závadné potraviny rostlinného původu, má možnost na webové stránce http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx dát SZPI podnět k prošetření. SZPI zjistí, zda došlo k porušení zákona a případně může uložit ve správním řízení prodejci pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 12:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.