Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49667Nedodané zboží/nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2021, před 4 lety

zbynek hrdina

Znění stížnosti

dobrý den, 19.2 jsem objednal v eshopu fy pod objednávkou 526927 2 ks nanoroušek vč.dopravy za kč 557,-. částku jsem obratem poslal. 23.2 jsem obdržel potvrzení o vyřizování a urgenci platby.po mém následné prosbě o sdělení, zda platba došla a jaký je stav vyřizování jsem obdržel info o obdržené platbě, omluvu za zpoždění a slib o expresním vyřízení objednávky. 2.3. jsem poslal s ohledem na nedůvěru ve vyřízení storno objednávka a žádost o vrácení částky. 5.3. dorazila odpověď opět s omluvou a slibem urgentního vyřízení. 11.3. jsem obdržel info ze systemu fy o zařazení objednávky k vyřízení ve firmě. 17.3.jsem pro naprostou ztrátu důvěry v realizaci zaslal druhé storno objednávky s žádostí o vrácení peněz. do dnešního dne bez jakékoliv reakce, telefon se přepíná na schránku s info o tom, že je plná a odkaz není možné zanechat.
prosím o pomoc či radu, zda je možné dosáhnout se zárukou buď vrácení peněz anebo obratem zaslaných objednaných nanoroušek (čemuž již samozřejmě nevěřím a pravděpodobnost je asi 2%)
s díky za pomoc zh


Produkt

2 ks nanoroušky z vlákna pa 6 s aktivním stříbrem opakovaně použitelná, kod 39629 a 39638 á kč 249,-


Požadované řešení

buď prokazatelná okamžitá realizace objednávky (např. potvrzením převzetí zboží přepravcem) anebo vrácení převedené částky zpět na můj účet (číslo účtu jsem poslal ve stornu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 21:37, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 19:46, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.