Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
Lidl od 8.3. 2021 porada akci stikeez figurky k nakupum. K cemuz probihala na nekolika mistech pomerne velka reklamni akce. Bylo avizovano, ze k nakupum nad 1500 kc bude k nakupu automaticky davano sberatelske album nebo pytlik. Jsem kuli tomu velice rozhorcena a to je jen slabe slovo. Me deti byly touto reklamou osloveny a tesily se. Nekolikrat jsem behem tohoto mesice provedla nakupy nad tech 1500 kc a ani jednou jsem album ani pytlik nedostala. Mam na to uctenky. Prvni nakup byl proveden 10.3. Tj, dva dny po zacatku akce, ktera ma trvat mesic na pobocce Unhost. Na pokladne mi bylo receno, ze alba prisla a bylo jich jen par kusu, ktere byly behem par hodin pryc. Jak je toto mozne, kdyz reklama bezi stale a alba prakticky nebyla, dostalo se jen na par lidi. Lide jdou na ten nakup, ovlivneni reklamou, a motivuje je ten nakup udelst napr. misto 1400, prihodit neco maleho za 100kc, at deti maji album. Stejna situace byla na pobocce Kladno u autobusoveho nadrazi, kde se album snazili sehnat moji rodice 9.3. Samozrejme nesjme jediny, vzhledem k tomu, ze jsem matka tri malych deti a pohybuju se v teto skupine, tak vim, ze se stejne nerostalo na nekolik kamaradek z meho okoli. Dale tuto verzi potvrzuji stranky Lidl na fb, kde si na toto lide velmi stezuji a odpoved ze strany spolecnosti nulova nebo maximalne, ze akce je do vyprodani zasob. Mysli se tim tedy to, ze zasoby na mesic akce byly pryc hned prvni den? Proc, kdyz Lidl porada takovou masivni reklamni akci, nepocita se zvysenym zajmem lidi a nenaskladni vetsi mnozstvi tech vyrobku?Proc se tato informace, ze alba jiz nejsou neobjevi nekde zretelne napsana, napr na dverich, jako informace pro nakupujici? Jinak jsem toto psala i spolecnosti Lidl a dockala jsem se nulove odpovedi.
Dekuji s pozdravem
Markova
Sberatelske album lednicka stikeez
Informovat zakazniky o vyprodani zasob, popripade zaslat lidem, kteri se akce zucastnili v tech prvnich dnech a album nedostali, toto album domu...
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.