Společnost


Maxart Media s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4967Nedostupnost firmy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2014, před 10 lety

Tereza Posustova

Znění stížnosti

Na e-shopu firmy jsem si objednala mobilní telefon. Zhruba po 2 měsíčním používání u telefonu přestal fungovat displej. Chci telefon u firmy reklamovat, ale bohužel se kamkoliv dovolat na neexistující telefony je nemožné. Na mé e-maily také nikdo nereáguje. Od firmy velice neprofesionální jednání. Jak mám tedy svůj telefon reklamovat, když se s e-shopem nedá vůbec nijak kontaktovat.


Produkt

Mobilní telefon aligator v550


Požadované řešení

Požaduji opravit vadný kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 17:42, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Tato povinnost se plní většinou formou reklamačního řádu. Tímto poučením by se spotřebitelka měla řídit.

Projev vůle musí dojít do sféry nepřítomné osoby, to znamená, že pokud spotřebitelce nikde neodpověděl na e-mail nebo nepotrvdil jeho přijetí, doporučujeme uplatnit reklamaci písemně (doporučeně, nejlépe i s dodejkou). Není-li jiná adresa, kterou uvádí prodávající, spotřebitelka se může řídit dle adresy sídla uvedené v obchodním rejstříku: Palackého třída 200/77, 612 00, Brno - Královo Pole.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Spotřebitelka nejdříve může zaslat pouze dopis s výzvou, aby jí prodávající sdělil, na jakou adresu má zboží k reklamaci zaslat. Tímto bude ověřeno, zda prodávající komunikuje a přebírá poštu.

Pokud se vada projevila v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitelka má primárně právo na odstranění vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 14:51, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.