Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu firmy jsem si objednala mobilní telefon. Zhruba po 2 měsíčním používání u telefonu přestal fungovat displej. Chci telefon u firmy reklamovat, ale bohužel se kamkoliv dovolat na neexistující telefony je nemožné. Na mé e-maily také nikdo nereáguje. Od firmy velice neprofesionální jednání. Jak mám tedy svůj telefon reklamovat, když se s e-shopem nedá vůbec nijak kontaktovat.
Mobilní telefon aligator v550
Požaduji opravit vadný kus
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Tato povinnost se plní většinou formou reklamačního řádu. Tímto poučením by se spotřebitelka měla řídit.
Projev vůle musí dojít do sféry nepřítomné osoby, to znamená, že pokud spotřebitelce nikde neodpověděl na e-mail nebo nepotrvdil jeho přijetí, doporučujeme uplatnit reklamaci písemně (doporučeně, nejlépe i s dodejkou). Není-li jiná adresa, kterou uvádí prodávající, spotřebitelka se může řídit dle adresy sídla uvedené v obchodním rejstříku: Palackého třída 200/77, 612 00, Brno - Královo Pole.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Spotřebitelka nejdříve může zaslat pouze dopis s výzvou, aby jí prodávající sdělil, na jakou adresu má zboží k reklamaci zaslat. Tímto bude ověřeno, zda prodávající komunikuje a přebírá poštu.
Pokud se vada projevila v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitelka má primárně právo na odstranění vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.