Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4968Dvojí platba za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2014, před 10 lety

Pavel Setikovský

Znění stížnosti

Dne 22.8.2014 jsem v OC Tesco Rokycanská ulice v Plzni zaplatil dvakrát částku 549,40,-Kč kreditní kartou CITILIFE č.5101 3640 0135 4783. Nevím z jakého důvodu, ale obě platby jsem potvrdil pinem.


Požadované řešení

Žádám o zaslání 549,40,-Kč zpět na můj účet 154572968/0600.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 17:49, před 10 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy byla částka byla stržena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 14:49, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.