Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49681Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2021, před 4 lety

Luboš Saitl

Znění stížnosti

Kurýr odmítl přivézt balíček na uvedenou adresu,prý je k nám blátivá cesta,což není pravda.Přitom se na této trase občas dvě auta Vaší společnosti"zašívají."


Produkt

Píšu protože jsem si zaplatil dovoz do domu a není tomu tak.


Požadované řešení

Nechci si stěžovat,ale aby byl kurýr potrestán,není to poprvé co se to stalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 11:35, před 4 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.

Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2021 16:59, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 12:44, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.