Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.11.2020 jsem si objednala od Vás zboží . Objednávka var.s. 2020080571 za 277 Kč a objednávka var.s. 2020080791 za 118 Kč.Vaše zaměstnankyně Katka, jak se podepisuje, je neskutečně drzá na mne jako na zákazníka. Pokud byste potřebovali jistě u Vás najdete naší korespodenci, v opačném případě Vám je všechny můžu poslat. Naposledy mi napsala, že mi posílá formulář, který mám vytisknout , vyplnit a poslat. Nemám tiskárnu a poprosila jsem jí, aby mi formulář poslala, že nemáme tiskárnu. Stále dokola mi píše, že ve zprávě mám formulář, který jsem opravdu nenašla. POPROSILA jsem jí , jestli by mi nemohla poslat jen ten formulář, ochota vůči zákazníkovi opravdu hnus. Já jsem si v dobré víře objednala u Vás zboží a již to víckrát neudělám. Nedoporučím ani svým známým. Takže mi buď pošlete zboží nebo peníze. Doufám, že mojí stížnost bude vyřizovat někdo jiný než Katka. Zdravím
Buď mi pošlete mnou objednané zboží nebo peníze.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.