Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49687Nedodané zboží ani vrácené peníze.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2021, před 4 lety

Stanislava Vnenková

Znění stížnosti

Dne 4.11.2020 jsem si objednala od Vás zboží . Objednávka var.s. 2020080571 za 277 Kč a objednávka var.s. 2020080791 za 118 Kč.Vaše zaměstnankyně Katka, jak se podepisuje, je neskutečně drzá na mne jako na zákazníka. Pokud byste potřebovali jistě u Vás najdete naší korespodenci, v opačném případě Vám je všechny můžu poslat. Naposledy mi napsala, že mi posílá formulář, který mám vytisknout , vyplnit a poslat. Nemám tiskárnu a poprosila jsem jí, aby mi formulář poslala, že nemáme tiskárnu. Stále dokola mi píše, že ve zprávě mám formulář, který jsem opravdu nenašla. POPROSILA jsem jí , jestli by mi nemohla poslat jen ten formulář, ochota vůči zákazníkovi opravdu hnus. Já jsem si v dobré víře objednala u Vás zboží a již to víckrát neudělám. Nedoporučím ani svým známým. Takže mi buď pošlete zboží nebo peníze. Doufám, že mojí stížnost bude vyřizovat někdo jiný než Katka. Zdravím


Požadované řešení

Buď mi pošlete mnou objednané zboží nebo peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 06:34, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:42, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 12:13, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.