Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
OBJEDNÁVKOU Č. 9921486254 JSEM OBJEDNALA LEDNIČKU ( NAD 5000,- ) A NA OBJEDNÁVCE JE DOPRAVA A ODVOZ STRÉHO PŘÍSTROJE ZDARMA.
NAÚTOVALI MI ALE DOPRAVU 499,-
Dle sdělení dopravce jsem si měla po úhradě požádat obchod o vrácení, protoža dle jeho slov se tak brání dolpravce pro případ, že nebude dobírka uhrazena a tím doprava bude zmařena.
Já ale vše uhradila a obchod odmítá dopravu, deklarovanou na objednávce vrátit .
Díky za odpověď. Škoda že nelze přiložit objednávku ke zprávě.
Odmítnutí vrácení dopravného deklarovaného na omjednávce jako ZDARMA.
Vrácení obnosu na účet 103553687/0300
|
Tweet |
Nabídka zboží a služeb, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu doprovodné služby (dopravy) uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Doporučujeme vytvořit i kopii stránky, pro případ, že by byl její obsah později upraven prodejcem. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Nepodaří-li se spor o vrácení přepravného vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákaznicí jsem se spojili a věc vyřídili před zveřejněním této stížnosti.
OKAY.cz
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji tímto o potvrzení vyjádření společnosti. Společnosti tímto děkujeme za součinnost.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.