Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, u vaší společnosti jsem měla tarif.
Nic horšího jsem v životě nezažila !!! po skončení s vaší společnosti mi ještě půl roku chodili upomínky !!!!!! a to se vůbec nebudu vyjadřovat k tarifu který jsem měla ! za 499,- kč pokaždé jsem platila více než 2 000kč,-
Po domluvě s vámi jste mi vystavili dobropis a tohle bylo každý měsíc. Nikdy bych nikomu nedoporučila vaší společnost.
největší perla po skončení mi přišlo vyučtování na 1 300 po 2 dnech mi dorazil dopis že jste mě předali na vymáhací společnost kde byla částka
3 000,- uhradila jsem a ještě týdny mi chodilo že jsem neuhradila když jsem na vymáhací společnost volala sdělili mi že s vámi nejsou propojeny.
jedna velká tragédie !!
Studenský tarif
Zlikvidovat společnost !!! a aby mi v životě nepřišla žádná sms!!!!!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Němcová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.