Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#49703Totální katastrofa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2021, před 4 lety

Sarah Němcová

Znění stížnosti

Dobrý den, u vaší společnosti jsem měla tarif.
Nic horšího jsem v životě nezažila !!! po skončení s vaší společnosti mi ještě půl roku chodili upomínky !!!!!! a to se vůbec nebudu vyjadřovat k tarifu který jsem měla ! za 499,- kč pokaždé jsem platila více než 2 000kč,-
Po domluvě s vámi jste mi vystavili dobropis a tohle bylo každý měsíc. Nikdy bych nikomu nedoporučila vaší společnost.
největší perla po skončení mi přišlo vyučtování na 1 300 po 2 dnech mi dorazil dopis že jste mě předali na vymáhací společnost kde byla částka
3 000,- uhradila jsem a ještě týdny mi chodilo že jsem neuhradila když jsem na vymáhací společnost volala sdělili mi že s vámi nejsou propojeny.
jedna velká tragédie !!


Produkt

Studenský tarif


Požadované řešení

Zlikvidovat společnost !!! a aby mi v životě nepřišla žádná sms!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:05, před 4 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2021 08:22, před 4 lety

Dobrý den, paní Němcová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:01, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 16:45, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.