Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Telefon s IPX69 byl vystaven desti (v jeho tesne blizkosti se nachazel Amazone Kindls Paper white 5, ktery nema problem a do dnes funguje). Jedna se o pravdepodobnou pricinu vady (o jine nevim) -> cca po 24 hodinach prestaly fungovat tlacitka "power", pozdeji i "volume up/down". Po dalsich par dnech se pak zacal telefon samovolne vypinat a zapinat (vzdy zavybroval, to ale casem take prestalo fungovat).
Na prvni pokus mi reklamaci neuznali zejako ICO nemam narok (nekupoval jsem jako ICO). Na druhy pokus potvrdili oxidaci a ze IPX69 je nezajima, protoze nelze urcit, jak se voda do pristroje dostala.
Z toho mi vypliva, ze vlastne nema smysl kupovat jakkoliv vodeodolny telefon, nebot za kvalitu zpracovani nikdo nezodpovida... a to se mi nezda - proto se obracim na Vas. Moc dekuji za vasi reakci a cas
Ulefone Armor 3WT
Vymena/Oprava/Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.