Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#49706Arogantní řidič bez roušky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2021, před 4 lety

Nikola Pajerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi byl doporučen balíček 25.3.2021 11:20 v Kralupech nad Vltavou. Trvalo mi to 7 minut než jsem dorazila dolů. Byla jsem po noční, řidič mě probudil, tak jsem se oblékla a 4 patra bez výtahu jsem musela sejít. Pouhých 7 minut! Když jsem dorazila dolů, řidič akorát odjel, tak mu zas volám, že jsem ho viděla odjet a poprosila jsem ho, aby se vrátil. Řidič byl nepříjemný a arogantní, že mi to dlouho trvalo. Při předání byl bez roušky, respirátoru, ani jiné zakrytí nosu a úst neměl. Měla jsem PIN kód k balíčku a ten ani nevyžadoval. Podal mi to jen z okénka u auta a odjel. Ani pozdravil.


Požadované řešení

Promluvte s řidičem. Chápu, že toho máte hodně za práci, ale mohl by byl více ochotnější.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 14:48, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 19:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.