Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dnes mi byl doporučen balíček 25.3.2021 11:20 v Kralupech nad Vltavou. Trvalo mi to 7 minut než jsem dorazila dolů. Byla jsem po noční, řidič mě probudil, tak jsem se oblékla a 4 patra bez výtahu jsem musela sejít. Pouhých 7 minut! Když jsem dorazila dolů, řidič akorát odjel, tak mu zas volám, že jsem ho viděla odjet a poprosila jsem ho, aby se vrátil. Řidič byl nepříjemný a arogantní, že mi to dlouho trvalo. Při předání byl bez roušky, respirátoru, ani jiné zakrytí nosu a úst neměl. Měla jsem PIN kód k balíčku a ten ani nevyžadoval. Podal mi to jen z okénka u auta a odjel. Ani pozdravil.
Promluvte s řidičem. Chápu, že toho máte hodně za práci, ale mohl by byl více ochotnější.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.