Společnost


Oresi s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49707Stížnost na zaměstnance Oresi, postup firmy Oresi při realizaci kuchyně, odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2021, před 4 lety

Yasar Zaza

Znění stížnosti

Dne 01-02/11/2020 Oresi instalovali kuchyně s několik chyb a závad, ale to není tento problém, chtěl jsem doobjednat extra další 3 horní skříni, což technik Vladimír Kunc spočítal na 12 000 CZK, a chtěl zálohu 9 000 CZK což jsem zaplatil ihned na bankovním úctě číslo 1024267222/6100,který mě zdělal a mě bylo slíbáno, že dodá tyto skříni včetně montáž dne 27.12.202. což do dnešního dne nebylo dodáno, sliboval několikrát, že přijde a udělat to ale bez výsledku. kvůli jeho sliby nemohl cestovat do zahraničí, a konečně slíbil, že přejde 27/03/2021. a dnes mě napsal, že ruší zakázku a vrátí mě peníze na učte.
otázka je to je podvod a klamáni zákazníku z strany Oresi, jsem dodržoval podmínky dohody ale oresi ne. kdo mě nahradí za tyto víkendy, které jsem čekal, a proč Oresi nezaplatí za nedodržovaní podmínky dohody,

Děkuji


Produkt

extra další 3 horní skříni


Požadované řešení

kompenzace v výši dohody 12000 CZK, protože jsem dodržoval dohody ale Oresi ne řešení a dodáni 3 horní skříni včetně montáži,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 15:35, před 4 lety

Společnost je oprávněna závazek jednostranně zrušit odstoupením od smlouvy (tj. stornovat objednávku) pouze tehdy, pokud je k tomu dán smluvní nebo zákonný důvod.

Smlouvu k dispozici nemáme, proto se ke smluvnímu důvodu pro odstoupení od smlouvy nemůžeme relevantně vyjádřit. Pokud jde o zákonný důvod, který by zakládal nárok společnosti na odstoupení od smlouvy (např. prodlení s platbou ze strany spotřebitele), pak lze uvést, že z obsahu stížnosti takovýto zákonný důvod nevyplývá.

Není-li dán smluvní ani zákonný důvod, pro který je možné odstoupit od smlouvy, není takové jednostranné zrušení smlouvy (odstoupením) možné. Společnost by měla v takovém případě povinnost smlouvu splnit (tzn. dodat/provést objednávku), popř. nahradit spotřebiteli škodu vzniklou porušením jejich smluvních povinností (§ 2913 občanského zákoníku), pokud taková škoda skutečně vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:21, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 12:42, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.