Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 01-02/11/2020 Oresi instalovali kuchyně s několik chyb a závad, ale to není tento problém, chtěl jsem doobjednat extra další 3 horní skříni, což technik Vladimír Kunc spočítal na 12 000 CZK, a chtěl zálohu 9 000 CZK což jsem zaplatil ihned na bankovním úctě číslo 1024267222/6100,který mě zdělal a mě bylo slíbáno, že dodá tyto skříni včetně montáž dne 27.12.202. což do dnešního dne nebylo dodáno, sliboval několikrát, že přijde a udělat to ale bez výsledku. kvůli jeho sliby nemohl cestovat do zahraničí, a konečně slíbil, že přejde 27/03/2021. a dnes mě napsal, že ruší zakázku a vrátí mě peníze na učte.
otázka je to je podvod a klamáni zákazníku z strany Oresi, jsem dodržoval podmínky dohody ale oresi ne. kdo mě nahradí za tyto víkendy, které jsem čekal, a proč Oresi nezaplatí za nedodržovaní podmínky dohody,
Děkuji
extra další 3 horní skříni
kompenzace v výši dohody 12000 CZK, protože jsem dodržoval dohody ale Oresi ne řešení a dodáni 3 horní skříni včetně montáži,
|
Tweet |
Společnost je oprávněna závazek jednostranně zrušit odstoupením od smlouvy (tj. stornovat objednávku) pouze tehdy, pokud je k tomu dán smluvní nebo zákonný důvod.
Smlouvu k dispozici nemáme, proto se ke smluvnímu důvodu pro odstoupení od smlouvy nemůžeme relevantně vyjádřit. Pokud jde o zákonný důvod, který by zakládal nárok společnosti na odstoupení od smlouvy (např. prodlení s platbou ze strany spotřebitele), pak lze uvést, že z obsahu stížnosti takovýto zákonný důvod nevyplývá.
Není-li dán smluvní ani zákonný důvod, pro který je možné odstoupit od smlouvy, není takové jednostranné zrušení smlouvy (odstoupením) možné. Společnost by měla v takovém případě povinnost smlouvu splnit (tzn. dodat/provést objednávku), popř. nahradit spotřebiteli škodu vzniklou porušením jejich smluvních povinností (§ 2913 občanského zákoníku), pokud taková škoda skutečně vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.