Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49715Nedodání zboží ani po 30 dnech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2021, před 4 lety

Zuzana Kulmanová

Znění stížnosti

23. 2. 2021 Jsem objednala na Ochranných rouškách (dodavatel: NANOLION MASK s.r.o.)nanoroušky, respirátory a desinfekci v celkové hodnotě 2.119 Kč. Při objednání byla udána informace o dodávce cca 25. 2. 2021. Vše jsem uhradila převodem na účet v den objednání. Po několika pokusech dovolat se na telefonní číslo na faktuře jsem napsala eMail s dotazem na stav objednávky, bylo mi sděleno, že se vyřizuje a u stavu objednávky se objevilo "urgent". Po dalších mailech s dotazy na dodání s odpověďmi s omluvou, že jsou zavaleni atp. se opět stav objednávky změnil na "vyřizuje se", jako na začátku. V posledním mailu jsem požádala o vrácení peněz a odstoupení od smlouvy a odpovědí mi bylo, že se objednávka stále vyřizuje. Již nevím, jak postupovat. Ráda bych si zboží objednala jinde, nejprve však potřebuji zpět zaplacenou částku.


Produkt

Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - bílá 2ks, Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Bílé Růže 1ks, Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - černá 1ks, Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Dark vintage kytky 1 ks, Antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s aktivním stříbrem AG+ znovupoužitelná - Red Damask 1 ks, NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 300ml 70% Isopropanol 1ks, Sada 5ks Respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 | 58,-Kč/kus, Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Green leaves 1 ks, Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Palestina 1 ks, Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Red 1ks.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky z důvodu ztráty důvěry a potřeby objednat zboží na jiném místě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 10:53, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 19:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.